Pamiątka z nadmorskich wakacji / a souvenir from seaside holidays

Cześć,

Nareszcie wakacje! Moja dzisiejsza inspiracja to pamiątka z nadmorskich wakacji.

Okrągłą bazę pokryłam białym gesso i zrobiłam wypukły wzór za pomocą maski i pasty. Ułożyłam kompozycję, którą najpierw zagessowałam, a następnie wszystkie elementy pokolorowałam za pomocą mgiełek i farb. Dodałam też trochę różowego brokatu oraz złotych mikrokulek. Na koniec dokleiłam zdjęcie i zrobiłam zawieszkę ze sznurka i koralików.

Pamiątka z zachodu słońca nad Bałtykiem gotowa!

Hi,

It’s holidays! My inspiration is a souvenir from seaside holidays.


I applied white gesso on a base and made a pattern with a mask and a paste. I made a composition, put white gesso on it and  colored the project with mists and paints. I decorated the project with pink glitter and gold microspheres and put a pendant made of string and beads.


A souvenir from the sunset over the Baltic Sea is ready!









kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty