Puszka mixed media / Mixed media can

Witajcie, 

Z tej strony Magda Donat z kolejna inspiracją. Przygotowałam dużą, metalową puszkę, którą obkleiłam koronką, wyciskami z masy lekkiej oraz drobnymi hdfkami. Przygotowując takie projekty warto mieć  sporo elementów, w różnych rozmiarach. Kwiatki oraz  gałązki od Artistiko można łatwo podzielić i ułożyć w kompozycji pod różnym kontem.  

Kolory na puszce uzyskałam dzięki zagruntowaniu jej białym gesso, a następnie pokolorowaniu akrylowymi fluidami. Lekki połysk na koniec dał mi metaliczny wosk. Mam nadzieję, że Wam się podoba moja praca. Może zainspirujecie się i ozdobicie swoje puszki. Jak zawsze czekamy na Wasze prace na naszej Art Grupie Artistiko.

Hello, 

This is Magda Donat with another inspiration. I prepared a large metal can, which I covered with lace, light mass impressions and small HDFs. When preparing such projects, it is worth having a lot of elements in various sizes. Artistiko flowers and twigs can be easily divided and arranged in a composition under various angles. 

I got the colors on the can by priming it with white gesso and then coloring with acrylic fluids. A slight sheen at the end gave me a metallic wax. Hope you enjoy my work. Maybe you can get inspired and decorate your cans.






kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty