Wakacyjne wspomnienie / Holiday memory

Inspiracją do tej pracy było zdjęcie, które wykonałam w zeszłym roku na wakacjach. Było na nim dużo zieleni i kwiatów. Dlatego praca jest utrzymana w zielonej tonacji oraz zawiera wiele roślinnych motywów zarówno naturalnych, jak i hdf.

Sześciokątną bazę ozdobiłam przy pomocy pasty strukturalnej oraz maski. Na niej położyłam małego kwiatka HDF na którym zbudowałam całą kompozycję.
Cieniując kolorami, chlapiąc i wybielając na przemian uzyskałam zadowalający mnie efekt. Całość wykończyłam dodając brokat oraz wycięte z papieru elementy. 

Zdjęcie, które było moją inspiracją zniknęło pod kompozycją z kwiatów suszonych, ale na wierzchu umieściłam drugie z wyciętymi postaciami.

Elementy HDF użyte w tej pracy kojarzą mi się z niewielkim miastem, sielskością, nawiązują do przeszłości, czyli wszystkim, co tworzy klimat miasta, które zwiedzaliśmy w poprzednie wakacje.
Bazę z kompozycją można powiesić na ścianie lub postawić na półce, by przypominała dobre wspomnienia.

This work was inspired by a photo I took last year while on vacation. There were a lot of greenery and flowers on it. That is why the work is kept in green tones and contains many plant motifs, both natural and HDF.

I decorated the hexagonal base with a structural paste and a mask. On it I put a small HDF flower on which I built the whole composition.
By shading with colors, splashing and whitening alternately, I got a satisfactory effect. I finished the whole thing by adding glitter and elements cut out of paper.

The photo that was my inspiration disappeared under the dried flower composition, but on top I put the second one with the figures cut out.

The elements of HDF used in this work remind me of a small town, idyllic nature, referring to the past, that is everything that creates the atmosphere of the city we visited during the previous holidays.
The base with the composition can be hung on the wall or put on a shelf to remind you of good memories.











kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty