Śnieżynka / Snowflake

Hej witajcie!

Czy pytałam już Was, jak Wam się podoba najnowsza, świąteczna kolekcja Artistiko WINTER WONDERS? Ja oczywiście jak zwykle jestem zachwycona. Dziś mam dla Was dużą bazę śnieżynkę/serwetkę ze świąteczną kompozycją. 

Postawiłam na ciemne kolory z dużą ilością złota.  Jedna z moich ulubionych masek świątecznych z gałązkami świerku i jemioły i duuuużo hdf-ków z różnych kolekcji:)

Hey hello!

Have I already asked you how you like the latest Artistiko WINTER WONDERS Christmas collection? Of course, as always, I am delighted. Today I have a large snowflake / napkin base for you with a Christmas composition. 

I bet on dark colors with a lot of gold. One of my favorite Christmas masks with spruce and mistletoe branches and lots of HDFs from various collections :)










kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty