Zimowy konik na biegunach / Winter rocking horse

Witajcie,

Pomimo deszczowej aury, najnowsza kolekcja Artistiko Winter Wonders wprowadza w świąteczny nastrój. Tym razem przygotowałam mixed-mediowego konika na biegunach.

Konika oraz elementy HDF pokryłam białym gesso, następnie zrobiłam wypukły wzór za pomocą maski i pasty. Po ułożeniu kompozycji z elementów HDF, konika raz jeszcze pokryłam białym gesso. Całość pokolorowałam mgiełkami, a podstawę pokryłam sztucznym śniegiem i ozdobiłam kompozycją z gałązek i bombek.  

Hi,

Despite the rainy weather, the newest Artistiko Winter Wonders collection puts into a Christmas mood. I create a mixedmedia rocking horse.


At the beginning I applied white gesso on the horse and the HDF elements and made a pattern with a mask and paste. I made a composition with HDF elements and I applied white gesso again. Then, I colored the project with mists, put some snow paste and made a composition with twigs and Christmas balls.







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty