Album Vintage / Vintage album

Witajcie Kochani,

Od kiedy zobaczyłam tę bazę to się zakochałam, więc nie ma się co dziwić, że kolejna inspiracja powstała właśnie z jej wykorzystaniem.
Bazę z HDF pomalowałam białym gesso a następnie użyłam pasty pękającej i farby akrylowej. Środek albumu wykleiłam papierem scrapowym, który postarzyłam i potuszowałam. Mając gotową bazę przyszedł czas na ozdabianie – czyli to co lubię najbardziej. Użyłam starych koronek, papieru scrapowego, kraftowego, stron ze starej książki, tekturek od Artistiko, sznureczków, gnieciuszków i oczywiście foamirowanego kwiatka.
Jak Wam się podoba mój vintage’owy albumik?

Hello Dears,

From the moment I saw this base, I fell in love, so it's no wonder that another inspiration was created with its use.
I painted the HDF base with white gesso and then I used cracking paste and acrylic paint. I glued the middle of the album with scrap paper, which I aged and inked. With the base ready, it's time to decorate - which is what I like the most. I used old lace, scrap paper, kraft paper, pages from an old book, cardboards from Artistiko, strings, ribbons and of course a flower.
How do you like my vintage album?











kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty