Księga gości weselnych w stylu shabby chic / Shabby chic wedding guest book

Hej,

W dzisiejszej inspiracji kolejny raz użyłam weselnej kolekcji hdf. Księgę gości weselnych zrobiłam od podstaw, używając białych i kremowych papierów. Front księgi okleiłam koronkami, gipiurami, kwiatami i papierowymi dodatkami. Na takim tle umieściłam wybielone i pozłocone woskiem elementy hdf. Na wieszaczku zawiesiłam suknię ślubną, pośrodku umieściłam zakochaną parę w sercu. Taka księga będzie wspaniałą pamiątką na długie lata…

Hi,

In today's inspiration, I used the wedding hdf collection again. I made a wedding guest book from scratch using white and cream papers. I covered the front of the book with lace, guipure, flowers and paper accessories. Against such a background, I placed whitened and gilded with wax hdf elements. I hung a wedding dress on a hanger, in the middle I placed a couple in love with a heart. This book will be a great keepsake for years to come...










kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty