Słoneczny layout na podobraziu / Sunny layout on the canvas + YouTube TUTORIAL

Cześć,

Do swojej kolejnej inspiracji wykorzystałam steampunkową nowość HDF - zestaw dodatków mieszczących się na jednym arkuszu. Mechaniczne elementy z setu pomalowałam mgiełkami i farbami. Ułożyłam z nich kompozycję na bazie balonu i przełamałam licznymi słonecznikami i motylami, sizalem oraz złotymi dodatkami. Na podobraziu odbiłam wzory z nowych masek, zrobiłam tło używając mgiełek, papierów i kalki. Na tym ułożyłam kompozycję z setu HDF. Niektóre miejsca lekko pozłociłam i dodałam chlapania. Tak oto nadlatują właśnie gorące, słoneczne dni...

Hi,

For my next inspiration, I used the steampunk novelty HDF - a set of accessories that fit on one sheet. I painted the mechanical elements from the set with mists and paints. I made a composition based on a balloon and broke it with numerous sunflowers and butterflies, sisal and golden accessories. I imprinted the patterns from the new masks on the canvas, and made the background using mists, papers and tracing paper. On this I arranged a composition from the HDF set. Some places I slightly gilded and added splashes. This is how hot sunny days are coming...









kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty