A może nad morze?

Dziś przychodzę do Was z małym blejtramem, na który umieściłam zdjęcie  pamiętnego dla mnie zachodu słońca J Wykorzystałam oczywiście najnowsze hadeefy i elementy z kolekcji morskiej. W ruch poszły też oczywiście maski i do moich ulubionych dołączył sznur z kotwic.


Wszystko pokryłam najpierw białą farbą akrylową, nałożyłam ja nierówno, tak żeby widoczne były przebarwienia i plamy, kolor nadałam farbami w proszku i mgiełkami, a struktury powstały dzięki pastom strukturalnym - wykorzystałam przede wszystkim drobnoziarnistą. Jest też oczywiście trochę drutu, kamyczków i morskich glonów ;).



Na sam koniec użyłam wosków i w niektórych miejscach czarnego tuszu, dodatek czerni sprawił, że obrazek nabrał życia.



Mam nadzieję, że każdy z Was wykona samodzielnie pamiątkę z wakacji, bo z produktami Artistiko to naprawdę dziecinnie łatwe J Różne kształty i wielkości hadeefów dają niezmiernie dużo możliwości, a ograniczać Was może tylko Wasza własna wyobraźnia, w co oczywiście nie wierzę. 



Dajcie się więc ponieść twórczej fantazji i stwórzcie niepowtarzalne wakacyjne pamiątki i nie zapomnijcie się nimi pochwalić w naszej grupie na fbJ


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty