Wakacyjna zawieszka

Witam wszystkich :)

Dzisiaj przedstawiam Wam moją wersję morskiej zawieszki z żaglówką w roli głównej. 
Połączenie kolekcji 'Ahoj!' oraz elementów z kolekcji 'Mechanical' wydaje się być tak naturalne jak oddychanie :) Żaglówka wygląda jakby wisiała na łańcuchach, a napis 'odkrywaj świat' idealnie swoją lekkością dopasował się do morskiego klimatu mojej pracy :).



Użyłam dwóch masek z dwóch różnych kolekcji, które świetnie ze sobą współgrają - Bąbelki z 'Mechanical' oraz 'Kotwice' z 'Ahoj'. Wszystkie elementy pokryłam czarnym gesso, aby następnie przykleić je na gel medium i dodać kolor farbkami metalicznymi. 



Parę dodatków tworzących strukturę) w tym tektura, gaza, mikrokulki, muszelki, pasta pękająca oraz pasta strukturalna) i efekt widoczny jest na fotkach. Mam nadzieję, że całość przypadła Wam do gustu, stwórzcie swoją wersję inspirowaną moim projektem i pochwalcie się koniecznie na ArtGrupieArtistiko na Facebook'u.

Pozdrawiam Gorąco :)


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty