Mechaniczny heksagon / Mechanical Hexagon

Witajcie!


Tym razem pobawiłam się farbami akrylowymi. Użyłam ich na heksagonach  HDF od Artistiko. Wykorzystałam tu, średni i duży heksagon oraz małe tło heksagonów. Dodałam do tego parę mechanicznych trybików HDF Artistiko oraz odlewy żywiczne i metolowe nakrętki.  

Aby wypełnić tło użyłam szablonu Kreski - Artistiko. Całość pokryłam farbami w kolorze żółtym, czerwonym i brązowym. W kilku miejscach położyłam przezroczystą pastę pękającą. Gdy wszystko wyschło przetarłam białym gesso.

Welcome! 

This time I played with acrylic paints. I used them on Hdf hexagons from Artistiko. I used here a medium and large hexagon and a small hexagon background. I added a pair of HDF Artistiko mechanical cogs as well as resin castings and metal caps. 

To fill the background I used the artist's line - Artistiko. I covered everything with yellow, red and brown paints. In several places I put a transparent cracking paste. When everything was dry I rubbed the white gesso.







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty