Pozytywne przesłanie / Positive Message

Hej hej :)

Mam dziś dla Was nową inspirację z wykorzystaniem hdf-kowych produktów
od Artistiko. Uwielbiam szukać nowych sposobów na ich wykorzystanie i
kombinować z nowymi technikami. Prawie rok temu pokazywałam już tutaj
moje minimalistyczne tabliczki, w których zdecydowałam się zrezygnować z przestrzennych warstw, a skupiłam się na malowaniu samych baz. 


Tym razem postanowiłam ten pomysł powtórzyć, tylko w nieco inny sposób pomalowałam tła ;) Tym razem postanowiłam przetestować technikę "acrylic pouring" czyli malowanie za pomocą farb wylewanych na bazę. Przymierzałam się do tego tematu dość długo, a gdy już się zdecydowałam przetestować, to bazy z Artistiko były moim naturalnym wyborem. 

Są płaskie, sztywne i dobrze przyjmują media. Przy tej technice farba schnie wiele godzin, a malowany przedmiot musi leżeć równiutko w poziomie, więc miało to znaczenie. Szaleństwo troszkę mnie poniosło (poniższe wzory to mniej więcej połowa baz, które pomalowałam w jedno popołudnie... ;) ale muszę przyznać, że jest to fajna, choć bardzo brudząca zabawa. 

Na tak zabarwione bogate tła dodałam jeszcze tylko czarne napisy.
Oto efekty moich pierwszych zabaw z pouringiem.

Hello hello :)

Then new year has come and I also have some new inspiration for you. I love working with Artistiko's products because they give me so many possibilities for testing new techniques and creative fun. It was almost a year ago, when I showed you a minimalistic signs where I decided to skip complicated layers and dimension and play only with bases and paints. 

Well, this time I decided to do the same thing, but use different techniques :) I used an scrylic pourng technique, which in my opinion is very cool and very messy. I wanted to try that in a long time, so I'm quite happy with the results. 

Hardboard bases, which are stiff and work beautiflly with mixed-media, where great for this technique, cause the paints needed many many hours to dry. My backgrounds were so rich and beautiful, that I decided to add only simple black quotes. 

Komentarze

Popularne posty