Zardzewiały domek / Rusty house

Hej hej :)

Przychodzę dziś do Was z nową inspiracją. Tym razem bardzo luźną, mixed-mediową i łączącą wiele kolekcji Artistiko. Bardzo lubię to, że w zestawach zwykle są elementy w różnych rozmiarach - pozwala to na pewną różnorodność w pracy. Ale też zwykle staram się nie wykorzystywać wszystkich rozmiarów w jednej pracy - żeby nie było zbyt nudno. 

Te drobne elementy, które mi zostają, wrzucam do jednego pudełka. Od czasu do czasu sięgam do niego i od razu mam mnóstwo gotowych elementów do stworzenia kompozycji :) Tak właśnie było tym razem. 

Po głowie znów ostatnio chodzą mi prace z efektem rdzy (beton i rdzę uwielbiam!), która najpiękniej wygląda kontrastując z turkusem. Wyczarowałam sobie zatem taki troszkę podrdzewiały domek. Połączyłam elementy z przeróżnych kolekcji, ale według mnie wszystko tu pięknie do siebie pasuje.

A Wy? Jak sądzicie?

Hello :)

Today I have brand new inspiration for you. It's mixed-media freestyle - with many different collections from Artistiko.
I really enjoy working with them - especially with all these little elements that come in different sizes, which allow me to make my works more interesting. 

Usually I don't use all the elements from one kit - and I gather all unused elements in one box. When I make a new piece - I just grab the box and have great collection of many differenet elements :) This happened also this time. 

I make many works with rust effect recently (I love industrial design with concrete and rust!) and it's a known fact that rust works beautifly with turqoise. I decided to make a small house with rust effect and many many beautiful hdf elements. There are many different collections here, but I think everything matches together in a great way.

Don't you think?







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty