Bombka / Bauble + YouTube TUTORIAL

Hej, 

Dziś chcę wam pokazać ostatnią dekorację, którą przygotowałam w tym roku. Jako bazę wybrałam średnią bombkę z ornamentem. Dodałam tło z papieru, a ażurowy element pomalowałam białym gesso, pastą śniegową oraz lodową. Po wyschnięciu ułożyłam kompozycję z choinką i kwiatami. Przygotowałam również video, które pokazuje proces tworzenia.

Hey, 

Today I want to show you the last decoration I've made this year. As a base, I chose a medium sized bauble with an ornament. I added a paper background and painted the openwork element with white gesso, snow paste and ice paste. After drying, I arranged a composition with a Christmas tree and flowers. I also prepared a video that shows the whole process.








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty