Świąteczne pudełko / A Christmas box

Cześć,

Chciałam Wam pokazać kolejny projekt z wykorzystaniem pięknych świątecznych HDF-ków
od Artistiko.

Pudełko pomalowałam na zielono i dołożyłam cieniowanie w odcieniach bieli i brązu.
Wieczko ozdobiłam metodą decoupage z użyciem serwetki z sarenkami. Sarenki znalazły się
również wewnątrz pudełka. Całość ozdobiłam HDFkami z najnowszej kolekcji Winter
Wonders oraz pastą śniegową.

Hi,

I wanted to show you another project with beautiful Christmas HDFs from Artistiko.

I painted the box green and added shading in shades of white and brown. I decorated the
box using the decoupage method with the use of a doily napkin. The same napkin is also
inside the box. I decorated the whole with HDFs from the latest Winter Wonders collection
and snow paste.







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty