Choinka ze światełkami / A Christmastree with lights

Witajcie,

Dzisiaj inspiruję w zimowych klimatach, wraz z najnowszą kolekcją Artistiko Winter Wonders. Tym razem przygotowałam mixedmediową choinkę ze światełkami.

Choinkę oraz elementy HDF pokryłam białym gesso, następnie zrobiłam wypukły wzór za pomocą maski i pasty. Po ułożeniu kompozycji z elementów HDF, choinkę raz jeszcze pokryłam białym gesso. Całość pokolorowałam mgiełkami, a podstawę pokryłam sizalem. Na koniec owinęłam choinkę światełkami. Pięknie się prezentuje po zmroku.

Hi,

Today I inspire in winter moods, with the newest Artistiko Winter Wonders collection. I create a mixedmediaChristmas tree with lights. At the beginning I applied whitegesso on the treeand the HDF elementsand made a pattern with a mask andpaste. I madea composition with HDF elementsand I applied whitegessoagain. Then, I colored the project with mists andputsomesisal. At the end, I wrapped the Christmastree with lights. It lookssogood in the dark.






kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty