Komunijna ramka w kształcie koła / Communion frame in the shape of a circle

Witajcie,

Sezon komunijny pomału zaczyna się rozkręcać, więc na dzisiejszą inspirację przygotowałam komunijną ramkę na bazie koła z HDFki o rozmiarze 20 cm. Zarówno bazę koła, jak i nakładkę okleiłam papierem scrapowym. Wykorzystałam też nowości tekturkowe. Owalną rameczkę, którą rozcięłam i umieściłam w kompozycji kwiatowej. Pojawiły się też listki i ornament. Dodałam oczywiście kwiaty z materiału, motywy związane z Komunią i troszkę listków kalkowych. Chciałam, żeby moja ramka była ramką do postawienia, więc dorobiłam jej z tyłu nóżkę.

Co myślicie o takiej formie pamiątki komunijnej?

 

Hello,

The communion season is slowly starting to get going, so for today's inspiration I prepared a communion frame based on a 20 cm HDF circle. I covered both the base of the wheel and the overlay with scrap paper. I also used cardboard novelties. An oval frame that I cut and placed in a flower arrangement. There are also leaves and ornaments. Of course, I added fabric flowers, Communion motifs and some carbon leaves. I wanted my frame to be a standing frame, so I added a leg to it at the back.

What do you think about this form of communion souvenir?








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty