Wielkanocna dekoracja z zającem / Easter decoration with a hare + YouTube TUTORIAL

Cześć,

Tegoroczna kolekcja wielkanocna Artistiko "Happy Easter" pełna jest uroczych kurek, kogutów, pisanek i zajęcy. Są w niej także dekory, liście i kwiaty oraz maski. Sporo z nich użyłam w mojej dzisiejszej inspiracji. Szyld i zająca pokryłam papierem scrapowym, wytuszowałam i skleiłam w całość. Ułożyłam kompozycję pełną zieleni: wiosennych kwiatów i liści. Wytuszowałam także mniejsze dekory z hdf, dołożyłam sporo koronki, sizal, kwiaty, listki, koraliki, wstążki i błyskotki.

Hi,

This year's Easter collection by Artistiko "Happy Easter" is full of cute hens, roosters, Easter eggs and bunnies. There are also decors, leaves and flowers, and masks. A lot I used them in my today's inspiration. I covered the signboard and the hare with scrap paper, inked it and glued it together. I arranged a composition full of greenery: spring flowers and leaves. I also covered smaller hdf decors, added a lot of lace, sisal, flowers, leaves, beads, ribbons and trinkets.










kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty