Zardzewiała lampa z laboratorium / Rusty lab lamp

Cześć, tu Dzika Fossa. 

Od dawna leżała u mnie baza lampy i najwyraźniej czekała na swój czas – gdy zobaczyłam nowe tekturki i na dodatek dostałam żarówkę..to właściwie sama się zrobiła:)

Bazę podkleiłam papierem scrapowym a obudowę zabezpieczyłam białym gesso. Następnie pokryłam miejscami pastą piaskową i pękającą – to ssamo zrobiłam z tekturkami i wyciskami trybików. Następnie pomalowałam je farbami akrylowymi – głównie brązami i czerwienią. Przykleiłam żarówkę i ułożyłam wokół niej kompozycję.Dodałam woski, kilka metali troszkę mikrokulek. Gotowe!

Hi, this is Dzika Fossa. 

I had a lamp base for a long time and apparently it was waiting for its time - when I saw new cardboards and in addition I got a light bulb ... it actually made itself :) 

I glued the base with scrap paper and secured the casing with white gesso. Then I covered places with sand and cracking paste - I did the same with chipboards and cog impressions. Then I painted them with acrylic paints - mainly browns and reds. I glued a light bulb and arranged a composition around it. I added waxes, a few metals and some microbeads. Ready!







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty