Halloweenowa dynia / Halloween pumpkin

Hejka,

Jak tam Wasze przygotowania do Halloween ? Macie już pomysł na ozdobienie mieszkania na „straszną” imprezę? Jeśli nie, to przychodzę do Was dzisiaj z pomysłem na Halloweenową dynię!
Użyłam wielkiej, przestrzennej bazy od Artistiko. Wzór nałożyłam przez szablon a następnie pomalowałam farbami akrylowymi. Małe dynie z hdf-u pomalowałam na czarno a następnie nadałam koloru alkoholowymi tuszami z dodatkiem brokatu. Wykorzystując cudne papierowe dodatki ułożyłam imprezową scenkę, dodając tu i ówdzie mech, porosty i gazę.
Zapraszam do zabawy mediami – goście będą zachwyceni !

Hey,

How are your Halloween preparations going??? Do you already have an idea for decorating your apartment for a "scary" party??? If not, I'm coming to you today with an idea for a Halloween pumpkin!!
I used a large, spatial base from Artistiko. I applied the pattern through a stencil and then painted it with acrylic paints. I painted the small hdf pumpkins black and then gave them color with alcohol inks with glitter. Using wonderful paper accessories, I created a party scene, adding moss, lichen and gauze here and there.
I invite you to play with media – guests will be delighted!!
















kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty