Proste kartki do koperty / Simple envelope cards

Witajcie!

Dzisiaj będzie świątecznie z najnowszymi tekturkami :). Nie mogłam się zdecydować , których tekturek użyć, więc powstały 4 kartki świąteczne do koperty w moich ulubionych świątecznych kolorach. Sięgnęłam po dwa kolory baz, kraftową i białą. Bazy okleiłam papierem scrapowym, a na drugą warstwę zrobiłam dość proste tło przy użyciu maski gwiazdki. Na kraftowym papierze wzór przez maskę zrobiłam za pomocą pasty modelującej, a na białym przy użyciu brązowego tuszu. Dodatkowo w kraftowej warstwie brzegi pobieliłam delikatnie gesso, a w warstwie białej brzegi potuszowałam brązowym tuszem.

Tekturki pobieliłam gesso i ułożyłam kompozycje.
Kartki są dość proste, ale myślę że wyszły fajnie :)
Co sądzicie?
Pozdrawiam
Gosia

Hello!

Today will be festive with the latest cardboards :). I couldn't decide which cardboards to use, so...
I created 4 Christmas cards in an envelope in my favorite Christmas colors. I chose two base colors, kraft and white. I covered the bases with scrap paper, and for the second layer I made a quite simple background using a star mask. I made a pattern through the mask on kraft paper using modeling paste, and on white paper using brown ink. Additionally, in the kraft layer I slightly whitened the edges with gesso, and in the white layer I inked the edges with brown ink.

I whitened the cardboard with gesso and arranged the compositions.
The cards are quite simple, but I think they turned out nice :)
What do you think?
Regards
Gosia







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty