Jesienna kawa z zieloną dynią / Autumn coffee with green pumpkin

Hej,

Jesienne dynie mają w sobie mnóstwo kolorów i smaków. Ostatnio dostałam od koleżanki zieloną dynię i była ona najsmaczniejszą jaką jadłam. Dlatego też moja dzisiejsza inspiracja jest w tym kolorze. Największą dyniową podwójną bazę pomalowałam na zielono i wyzłociłam. Czajniczek, orzechy, dynię i rośliny utrzymałam w jesiennych tonacjach. Podstawę dyni wykleiłam skrapowym papierem i na niej ułożyłam z odchyleniem górną część. Na całości powstał layout z babcinej kuchni: z kredensem pełnym zastawy, której głównym elementem jest uroczy czajniczek. Całość uzupełniłam kuleczkami, szarpaną koronką, sznurkiem i chlapaniami.

Hello,

Autumn pumpkins have lots of colors and flavors. Recently I received a green pumpkin from a friend and it was the tastiest I have ever eaten. That's why my today's inspiration is in this color. I painted the largest pumpkin double base green and gilded it. I kept the teapot, nuts, pumpkin and plants in autumn tones. I covered the base of the pumpkin with scraping paper and placed the upper part on it with a tilt. The whole layout was created from grandma's kitchen: with a cupboard full of tableware, the main element of which is a charming teapot. I completed the look with balls, plucked lace, string and splashes.











Komentarze

Popularne posty