Mroźna filiżanka / Frosty cup

Cześć, tu Dzika Fossa. 
Dziś mam dla Was skrzącą mrozem i śnieżynkami inspirację. Ozdobiłam bazę filiżanki, żeby poczuć klimat zbliżającej się zimy. Wierzchnią część filiżanki pomalowałam białą farbą, nakleiłam ją na delikatny papier scrapowy. 

Następnie dodałam białe wyciski z masy, kilka białych, śniegowych elementów i oczywiście pomalowane białym fluidem tekturki z najnowszej, zimowej kolekcji Artistiko. Posypałam je jeszcze białym brokatem i dodałam kilka kulek i perełek. Napis nawiązujący do mojego ulubionego napoju pasował idealnie. 
Podoba się Wam taka zima?

Hello, this is Dzika Fossa. 
Today I have for you inspiration sparkling with frost and snowflakes. I decorated the base of the cup to feel the atmosphere of the upcoming winter. I painted the top part of the cup with white paint and stuck it on delicate scrapbook paper. 

Then I added white clay impressions, a few white snow elements and, of course, cardboards from the latest Artistiko winter collection painted with white fluid. I sprinkled them with white glitter and added a few balls and pearls. The inscription referring to my favorite drink fit perfectly. 
Do you like this winter?

Komentarze

Popularne posty