Zimowy sweterek / Winter sweater


Witajcie!
Czas na moją wersję sweterka. Postanowiłam pójść w klimaty zimowe i powstał sweterek w niebieskich odcieniach z dodatkiem białych elementów. Wykorzystałam oczywiście bazę HDF w rozmiarze dużym, którą najpierw pomalowałam gesso, następnie nałożyłam niebieską metaliczną farbkę akwarelową, na koniec ponownie pobieliłam trochę mój sweterek, ale tak żeby niebieska farba była też widoczna. Spodnią warstwę sweterka okleiłam dość ciemnym granatowym papierem. Tak żeby było kontrastowo.  Użyłam też HDFek: dzwoneczki, choinki, jelonek i tło gwiazdkowe. Wszystkie te HDFki, podobnie jak sweterek, pobieliłam gesso, a niektóre dodatkowo pomalowałam farbką akwarelową. To tak w skrócie, jak pracowałam z HDFkami.
Moja kompozycja, oprócz wspomnianych HDFek, zawiera też sporo elementów do wycięcia, no i oczywiście kwiaty z materiału.
Na koniec dodałam pastę śniegową, żeby było mroźnie, zimowo. Czy mi wyszło? Oceńcie sami. Mi się podoba.

Pozdrawiam Was cieplutko,
Gosia

Hello!
Time for my version of the sweater. I decided to go for a winter vibe and created a sweater with blue shades and white elements. Of course, I used a large HDF base, which I first painted with gesso, then applied blue metallic watercolor paint, and finally whitened my sweater a bit again, but so that the blue paint was also visible. I covered the bottom layer of the sweater with quite dark navy blue paper. Just to make it contrast. I also used HDFek: bells, Christmas trees, deer and star background. Just like the sweater, I whitened all these HDF boards with gesso, and additionally painted some of them with watercolor paint. This is briefly how I worked with HDFs.
My composition, apart from the above-mentioned HDF pieces, also contains a lot of elements to cut out, and of course fabric flowers.
Finally, I added snow paste to make it frosty and wintery. Did I succeed? Judge for yourself. I like it.

Warm regards to you,
Gosia








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com






Komentarze

Popularne posty