Świąteczne opakowania na prezent / Christmas gift boxes

Witajcie.
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam dwa świąteczne opakowania/ pudełka na jakiś drobny prezent i wykorzystałam w nich HDFki z najnowszej kolekcji Christmas. Moje opakowania mają wielkość 21x10x5 cm. Do ich zrobienia wybrałam bazowy papier kraftowy, który odpowiednio zbigowałam i przycięłam. Lubię święta w tradycyjnych kolorach, dlatego do oklejenia baz wybrałam papier w czerwonych i brązowych odcieniach. Na przodzie pudełek zbudowałam kompozycję, w których obowiązkowo znalazły się ramki i gwiazdki. Na jednym z pudełek umieściłam czapkę mikołaja, a na drugim sweterek. Dodałam kilka elementów do wycięcia, wyciętych wykrojnikiem gałązek, poinsecje z materiału i trochę czerwonych, sztucznych kuleczek. Wszystkie HDFki gdzieniegdzie pobieliłam gesso, żeby ich naturalny kolor też był widoczny. Na koniec wszystko pochlapałam białą farbką i dodałam trochę białych kuleczek.
Mam nadzieję, że Wam się spodoba.
Pozdrawiam
Gosia

Hello.
For today's inspiration, I prepared two Christmas packaging/boxes for a small gift and I used HDF boards from the latest Christmas collection. My packages are 21x10x5 cm. To make them, I chose basic kraft paper, which I creased and cut appropriately. I like holidays in traditional colors, so I chose paper in red and brown shades to cover the bases. I created a composition on the front of the boxes, which included frames and stars. I placed a Santa hat on one of the boxes and a sweater on the other. I added a few elements to cut out, twigs cut out with a die, fabric poinsettias and some red artificial balls. I whitened all the HDF boards with gesso here and there so that their natural color was also visible. Finally, I splashed everything with white paint and added some white balls.
I hope you like it.
Regards
Gosia



Komentarze

Popularne posty