Jajko wielkanocne / Easteregg

Witajcie, 
Na dzisiejszą inspirację zapraszam Was do świata jajek wielkanocnych. Każdy z nas wybiera ich kolorystykę, wielkość, ale czy myśleliście już o jajku jako dekoracji hdf? Dlatego, by Was zachęcić do samodzielnego tworzenia, postanowiłam wykonać właśnie dekor w kształcie jajka. Na jajko hdf najpierw nałożyłam pastę, a następnie całość pomalowałam farbą beżową. Po wyschnięciu, suchym pędzlem wcierałam farbę w kolorze żółtym i zielonym. 

Kolejnym etepem pracy było pomalowanie tekturki oraz napisu złotą farba oraz lekkie przetarcie metaliczną zieloną. Aby kompozycja była spójna dodałam kwiaty z foamiranu, gazę, półperełki oraz wstążkę. Nie wiem jak Wy, ale ja w tym roku nakręcona jestem na beże, i kolory wiosenne. Czekam teraz na Wasze inspiracje wielkanocne. 
Pozdrawiam, Ania 

Hello, 
For today's inspiration, I invite you to the world of Easter eggs. Each of us chooses their color scheme, size, but have you ever thought about an egg as an HDF decoration? To encourage you to create on your own, I decided to make a decoration in the shape of an egg. I first applied paste to the HDF egg, and then painted the whole thing with beige paint. After drying, I used a dry brush to apply yellow and green paint. 

The next step was to paint the cardboard and the inscription with gold paint and lightly rub with metallic green. To make the composition coherent, I added flowers made of foamiran, gauze, pearls, and ribbon. I don't know about you, but this year I'm excited about beige and spring colors. I'm now looking forward to your Easter inspirations. 
Ania

Komentarze

Popularne posty