ZARDZEWIAŁY PISKLAK / RUSTY CHEEK

Wiosna w pełni, to i pisklęta w gniazdach już są! Mój pisklak powstał z wielu małych hdf-ek, kilku wycisków i sporej ilości rdzy. Najpierw na dolnej części płótna przykleiłam kawałek papieru ryżowego w mechaniczne wzory i położyłam dwa rodzaje świetnych, steampunkowych masek.

Następnie ułożyłam kompozycję z wycisków i hdf-ek pomalowanych wcześniej czarnym gessem. Dodałam kilka metalowych elementów i mnóstwo efektu rdzy. W gniazdku troszkę paproszków, sprężynek i drobiazgów. Na to sporo brązu, czerwieni oraz wosków. Całość dostała jeszcze trochę tła z fluidów, chlapań oraz postarzeń. Podoba się Wam taki maluch?

Spring is in full swing and the chicks are already in the nests! My chick was made of many small HDF -s, a few impressions and a lot of rust. First, I glued a piece of rice paper with mechanical patterns on the lower part of the canvas and put two types of great steampunk masks. 

Then I created a composition of impressions and HDF boards previously painted with black gesso. I added some metal elements and lots of rust effect. There are some peppers, springs and trinkets in the socket. There's a lot of brown, red and waxes on top. The whole thing got some background from fluids, splashes and aging. Do you like this little guy?









kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com






Komentarze

Popularne posty