Wiosenny wpis w Art Journalu z papierem ryżowym / Spring Art journal page

Na pewno widzieliście już absolutną nowość Artistiko w postaci całego zestawu papierów ryżowych z przepięknymi wzorami na różne okazje. Przyznam się Wam, że nie jestem dekupażystką, ale... używam papierów ryżowych w Art Journalach. 

Do mojego wpisu wybrałam sobie arkusz w kolorach różu (ta girlanda kwiatowa zauroczyła mnie od pierwszego rzutu oka), do uzupełnienia kompozycji użyłam masek (oczywiście Artistiko) i tekturki z wesołym zajączkiem na huśtawce z kolekcji Easter Bunny. W ten sposób powstał wpis na powitanie wiosny. 

You have probably already seen the absolute novelty of Artistiko in the form of a whole set of rice papers with beautiful patterns for various occasions. I must admit that I am not a decoupage artist, but... I use rice papers in Art Journals.

For my page, I chose a pink sheet (this flower garland charmed me at first glance), to complete the composition I used masks (Artistiko, of course) and a cardboard with a cheerful bunny on a swing from the Easter Bunny collection. This is how an entry to welcome spring was created.








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com





Komentarze

Popularne posty