Ramka w stylu prowansalskim z papierem ryżowym Artistiko / Frame in provencal style with rice paper

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać ramkę w stylu prowansalskim z pięknym papierem ryżowym Artistiko – 012, na którym znajdziecie kilka grafik z lawendą. Do stworzenia ramki użyłam też bazy HDF, owalu i szablonu od Artistiko.

Na początku bazę pomalowałam gesso oraz białą farbą akrylową. Wyznaczyłam miejsce na dwa białe paski. W przestrzeni między nimi odbiłam wzór z szablonu - użyłam szpatułki oraz pasty pękającej. Na owal nakleiłam grafikę z lawendowym wiankiem. Dokleiłam wyciski z glinki. Całą pracę pomalowałam  farbami akrylowymi. Czarną farbą domalowałam cienie. Z tyłu pracy odbiłam szablon. Pracę pochlapałam farbą akrylową w kolorze fioletowym, czarnym oraz białym. Mam nadzieję, że spodobał Wam się mój pomysł na papier z lawendą od Artistiko.

Pozdrawiam,
Kasia Orska

Today I would like to show you a Provencal-style frame with beautiful Artistiko rice paper - 012, on which you will find several graphics with lavender. To create the frame, I also used an HDF base, an oval and a stencil from Artistiko.

First, I painted the base with gesso and white acrylic paint. I designated a place for two white stripes. In the space between them I transferred the pattern from the stencil - I used a spatula and cracking paste. I glued a graphic with a lavender wreath onto the oval. I attached clay impressions. I painted the entire work with acrylic paints. I painted the shadows with black paint. I stamped the stencil on the back of the work. I splashed the work with acrylic paint in purple, black and white. I hope you liked my idea for lavender paper from Artistiko.

Regards,
Kasia Orska









kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Maska liście

Papier ryżowy

Tabliczka 1 HDF

Medalion 1 duży HDF

Komentarze

Popularne posty