Zardzewiały pędzel / Rusty brush

Hejka!!!

Witajcie kochani!!!

Rdza chodziła mi po głowie już od jakiegoś czasu, więc postanowiłam w końcu coś z tym zrobić. Wyszukałam stary pędzel, trochę hdf-ek, metalowych dodatków i wzięłam się do roboty.

Kompozycję z wybranych elementów przykleiłam na heavy body gel. Całość pomalowałam białym gesso a następnie srebrną farbą metaliczną. Gdy wszystko dobrze wyschło przyszedł czas na rdzę. Tym razem wykorzystałam pasty do efektu rdzy oraz farby akrylowe w płynie. Było dużo zabawy a gdy efekt był już zadowalający, prawie suchym pędzlem delikatnie podkreśliłam fakturę. Następnie nadszedł czas na zabawę woskami – i nimi również – tylko delikatnie gdzieniegdzie podkreśliłam to i owo.

Dajcie znać czy lubicie rdzawić/ alterować zwykłe przedmioty?

Przesyłam gorące buziaki.

Pa

 


Hello dears!!!

Rust has been on my mind for some time, so I finally decided to do something about it. I found an old brush, some HDF boards and metal accessories and got to work.

I glued the composition of selected elements with heavy body gel. I painted the whole thing with white gesso and then silver metallic paint. Once everything was dry, it was time to deal with the rust. This time I used rust effect pastes and liquid acrylic paints. It was a lot of fun and when the effect was satisfactory, I gently emphasized the texture with an almost dry brush. Then it was time to play with waxes - and with them too - I only slightly emphasized this and that here and there.

Let me know if you like to rust/alter ordinary objects?

I'm sending you warm kisses.

Bye







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty