Stojak na telefon / Phone stand

Witajcie! 
Nie wiem jak Wy, ale ja chowając się przed słońcem, oddaję się twórczości. Aby przy pracy słuchać dobrej muzyki, postanowiłam przygotować stojak na telefon hdf. 

Na początku zamontowałam nóżkę do stojaka, a następnie pomalowałam całość białym gesso. Uwielbiam zegary, więc umieszczenie jednego w centralnym punkcie projektu było oczywistym wyborem. Wybrałam grafikę z papieru ryżowego 029 - Vintage 02. Po wklejeniu grafiki rozpoczęłam malowanie. Zdecydowałam się na zieloną błyszczącą farbę, a po jej wyschnięciu dodałam jeszcze różu. Brzegi stojaka potuszowałam pastą vintage. Na koniec dodałam kwiaty oraz element dekoracyjny z masy lekkiej. 

Hello! 
I don't know about you, but while hiding from the sun, I indulge in creativity. To listen to good music while working, I decided to prepare an HDF phone stand. 

First, I attached the leg to the stand, then painted the whole thing with white gesso. I love clocks, so placing one at the center of the project was an obvious choice. I chose a graphic from rice paper 029 - Vintage 02. After gluing the graphic, I started painting. I decided on green glossy paint, and after it dried, I added some pink. I distressed the edges of the stand with vintage paste. Finally, I added flowers and a decorative element made of lightweight clay.  






kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty