Lampion 3D HDF z papierem ryżowym Artistiko / 3D lantern

Witajcie kochani.

Do świąt jeszcze trochę czasu jest, ale wiecie, że projekty same się nie robią a mediowe prace zajmują sporo czasu, dlatego już dzisiaj przychodzę do Was ze świąteczną inspiracją - może Wy również zechcecie wykonać taką ozdobę by w pięknym otoczeniu cieszyć się rodzinnymi świętami. 

 

Bazę oczywiście najpierw pomalowałam białym gesso. Następnie przykleiłam papier ryżowy i polakierowałam. Środek trochę przybrudziłam na rogach brązową farbą a "elewację" budynku przyprószyłam śniegiem. Taki "śnieg" przygotowuje sama mieszając klej, białe gesso i sztuczny śnieg, dzięki czemu łatwiej go przykleić do pracy. Dodałam jeszcze kwiatową kompozycję oraz całość obsypałam brokatem. Dajcie znać czy tworzycie już ozdoby świąteczne czy czekacie do grudnia. 

Przesyłam Wam buziaki. 


 

Hello, dears.

There's still some time until Christmas, but you know that projects don't make themselves and media work takes a lot of time, so I'm coming to you today with some Christmas inspiration - maybe you'd also like to make such a decoration to enjoy the holidays with your family in beautiful surroundings.

 

Of course, I first painted the base with white gesso. Then I glued the rice paper and varnished it. I stained the inside a little with brown paint on the corners and sprinkled the "façade" of the building with snow.

I prepared such "snow" myself by mixing glue, white gesso and artificial snow, which makes it easier to stick it to work. I also added a floral arrangement and sprinkled the whole thing with glitter. Let me know if you are already creating Christmas decorations or waiting until December.

I'm sending you kisses.







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty