Mroczny zestaw – ramka i tag z papierem Artistiko / Dark set – frame and tag with Artistiko paper

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać bardziej mroczny projekt niż zwykle. Wkrótce Halloween i dlatego postanowiłam wykorzystać ten moment, by stworzyć projekt poświęcony przemijaniu. Tak powstał mroczny zestaw – ramka i tag.

Do wykonania swojej pracy użyłam papieru ryżowego (031), ramki, małego tagu, dekorów HDF (klepsydra, czaszki i nietoperze). Na początku wszystkie elementy pomalowałam gesso i białą farbą akrylową. Następnie przykleiłam papier ryżowy. Na ramce nakleiłam wszystkie dekory oraz wyciski z glinki (róże i sznur) i odlew z żywicy – dwie kości. Na tagu nakleiłam fragment papieru ryżowego oraz klepsydrę i nietoperza. Wszystkie elementy pomalowałam farbami akrylowymi. Miejscami odbiłam stempel z pajęczyną. Domalowałam cień i pochlapałam pracę rozwodnioną farbą akrylową. Na końcu wszystko zabezpieczyłam matowym lakierem.

Mam nadzieję, że mój mroczny projekt przypadł Wam do gustu.

Pozdrawiam,

Kasia Orska.


Today I would like to show you a darker project than usual. Halloween is coming soon and that is why I decided to use this moment to create a project dedicated to transience. This is how the dark set was created – frame and tag.

To create my work I used rice paper (031), frame, small tag, HDF decorations (hourglass, skulls and bats). First I painted all the elements with gesso and white acrylic paint. Then I glued rice paper. On the frame I glued all the decorations as well as clay impressions (roses and rope) and resin casts – two bones. On the tag I glued a fragment of rice paper, hourglass and bat. I painted all the elements with acrylic paints. In places I stamped with a spiderweb. I painted a shadow and splashed the work with diluted acrylic paint. Finally I secured everything with matte varnish.

I hope you liked my dark project.

Best regards,

Kasia Orska.







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty