Banerek z jelonkiem

Hej, 
Muszę Wam powiedzieć, że nie mogę odczepić się od różnego rodzaju zawieszek dlatego postanowiłam zrobić kolejną jako inspiracje dla Artistiko. Miałam tę przyjemność, że w moje ręce wpadły dekorki - jelonki, które już za moment pojawią się w sprzedaży :) 


Na początek oczywiście wybór bazy i dodatków, których chcemy użyć i delikatne gessowanie w celu zabezpieczenia powierzchni.


Następnie wybór maski i nałożenie wzoru z użyciem pasty modelującej.


Następnie na Gel medium przyklejam wszystkie dodatki tworząc kompozycje taka jaka będzie mi odpowiadać. Kolejną rzeczą jaką zrobiłam jest przyklejenie mikrokulek, także na Gel medium i czas na suszenie - można to robić suszarką lub nagrzewnicą, która zdecydowanie najszybciej poradzi sobie z wysuszeniem pracy. Ja jednak ze względu na późną porę wybrałam metodę najwolniejszą - czyli pozostawienie wszystkiego na noc do wyschnięcia,a  to z tego względu że po prostu chciało mi się spać.


Rano Gdy wszystko było już suche postanowiłam użyć gesso białego na mikrokulkach i wszystkich dodatkach po to żeby Rainbow Color ładnie złapał kolor w miejscach, w których są dekoracje użyłam koloru brązowego i to też  wysuszyłam dokładnie i porządnie nagrzewnicą.


Gdy wszystko już było suche znów na pierwszy plan wysuwa się białe gesso którym delikatnie wybieliłam wszystkie wypukłe elementy oraz ujednoliciłam puste przestrzenie tak żeby również miały lekko brązowy kolor od białego gesso można się uzależnić więc trzeba uważać żeby nie przesadzić i nie wybielić wszystkiego :) bo pracę zacząć będzie trzeba od nowa ;) 


Kolejnym etapem jest użycie złotego brokatu na kulkach, napisie, moim ukochanym jelonku i tam gdzie uważamy że tego brokatu jest jeszcze mało. 


Do tego chlapanie czarnym Splashem. Użyłam też stempli na granicach pracy żeby wszystko było spójne i wykończone oraz delikatnie dodałam czarne gesso na rantach żeby wszystko fajnie ze sobą współgrało. 


Na sam koniec oczywiście dodanie zawieszki. Ja użyłam tutaj drucika.

Myślę że praca się podoba i że wyczerpałam temat ;)
Pozdrawiam wszystkich ciepło <3​​​​​​​​​​​​​​


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com




Komentarze

Popularne posty