Świąteczna zawieszka

Pusta ściana może być motywująca i inspirująca... 
Dlatego coś musi na niej zawisnąć♡♡


Dla wszystkich robiących dekoracje świąteczne własnoręcznie czas jest na wagę złota. Dlatego trzeba działać dopóki nie gonią nas ryby,pierogi i inne pyszności.


Postanowiłam nie używać zbyt wielu dodatków co i tak pozostało na poziomie postanowień;)
Miało być prosto ale to chyba nie mój styl i także minęłam się z planem.


Zdecydowanie postawiłam na biel, która uzyskałam dzięki gesso. Wszystko przyklejone zostało na GEL medium,do tego mikrokulki, pasta strukturalna i oczywiście artistikowa moc dodatków ♡♡.
Kolor uzyskałam dzięki ecoline;) 


Nie mogło zabraknąć odrobiny  blasku ;)


Pozdrawiam,
Marlena


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com







Komentarze

Popularne posty