Świąteczny album

Witam Was dzisiaj albumem w nietypowej oprawie <3
Do stworzenia artistikowej inspiracji wybrałam tagowy album, do którego wykonałam pudełko w kształcie domku. Całość w zimowo-świątecznej stylistyce z fotkami z zeszłorocznego spotkania Mikołajkowego w Pracowni! Było cudnie, dlatego warto takie wspomnienia zamknąć w własnoręcznie wykonanym albumie.


Na okładce pudełka znalazły się śliczne papiery UHK Christmas in Avonlea oraz napis 'Świąteczny Czas' i dekorki z kolekcji 'NA GWIAZDKĘ'. Wyroby hdf świetnie nadają się nie tylko do mixed mediów, ale także idealnie sprawdzają się w wszelkiego rodzaju pracach z papierem. Pokryte cienką warstwą białej farby akrylowej, kredowej czy gesso zyskują zupełnie inny wygląd, przez co możemy je wykorzystywać bez względu na kolorystykę naszej pracy.



Tagowy album schowany w domku wykonanym z tektury pełen jest drobnych detali, które świetnie komponują się z szalonymi fotkami, jakie do niego wkleiłam.



Nasze choineczki, śnieżynki i aniołki występują w różnych rozmiarach, przez co zawsze można znaleźć dla nich odpowiednie miejsce ;)




Dekory i papier pochlapałam trochę białym i czarnym spashem - gęstym tuszem akrylowym, którym również w bardzo wygodny sposób możecie barwić nasze napisy.


Mam nadzieję, że również w tym roku w Artistiko Mikołajkowe spotkanie sprawi, że zrobię kolejny albumik, a tymczasem z ogromną radością wracam do wspomnień z poprzedniego roku.



Mam nadzieję, że wykonacie własne świąteczne albumy z naszymi dodatkami i bazami - a Swoimi pracami możecie się pochwalić w Art Grupie Artistiko na Facebooku, gdzie serdecznie Was zapraszamy!
Pozdrawiam,
Kasia Salmanowicz


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com







Komentarze

Popularne posty