Błyszczący aniołek

Witam Was kochani bardzo serdecznie.
Na dzisiaj, w ramach inspiracji, przygotowałam świątecznego, mieniącego się aniołka,którego również znalazłam w świątecznej paczce niespodziance od szefowej Kasi:)


Będąc niedawno na warsztatach prowadzonych przez koleżankę z DT Karolinę Bukowską poznałam super technikę malowania farbami metalicznymi. 


Oczywiście daleko mi do kunsztu jakim dysponuje Karolina ale jestem zadowolona ze swojej pierwszej samodzielnej pracy tego typu. Niestety kiepskie światło o tej porze roku nie pozwala mi pokazać dokładnie  tych cudownych kolorów jakie uzyskałam.  No cóż...taki mamy klimat:)


Korzystając z okazji, że święta już za pasem,chciałam złożyć szefowej Kasi, całemu DT oraz Wam wszystkim odwiedzającym nasz blog wszystkiego co najlepsze. Niech spełnią się wasze najskrytsze marzenia.
To pisałam ja! MADOŚKA :)))


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com






Komentarze

Popularne posty