Don't be scared

W grudniowej paczce niespodziance od naszej szefowej Kasi otrzymałam między innymi cudowną bazę jelonka.
Od razu oszalałam na jej punkcie. Postanowiłam, że nie stworzę na niej pracy typowo bożonarodzeniowej bo chcę, aby cały rok cieszyła moje oczy, a nie tylko w święta.



Tym razem nie pokusiłam się o dużą ilość mediów.  



Gotową bazę okleiłam papierem,przez maskę naniosłam gel medium, które pokryłam miką,  a następnie zbudowałam kwiatową kompozycję. 



Na koniec trochę chlapań i gotowe.




A czy Wy macie już swojego jelonka? Jeśli tak to pochwalcie się koniecznie Waszymi pracami w Art Grupie Artistiko na facebooku.
Pozdrawiam i do następnego razu:)




kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com





Komentarze

Popularne posty