Retro serce

Witam Was gorąco,
choć mamy grudzień, to moja dzisiejsza inspiracja jest całkowicie całoroczna <3 Wykonałam serducho w stylu retro, w ulubionych odcieniach brązu.


Główną rolę odgrywa tu napis 'tell your story', naklejony na całą masę trybików. Zarówno tych z hdf-u, jak i prawdziwych (metalowych).


Całą zawieszkę pochlapałam białą i czarną farbą akrylową zmieszaną z wodą. Bardzo lubię takie wykończenie prac mixed mediowych... scrapowych z resztą też ;)


Znalazło się też miejsce dla  pasków, które zawsze stanowią ciekawe tło dla reszty pracy.


Metalowe elementy pokryłam śniegową pastą Daily Art, która jest doskonała nie tylko do typowo zimowych projektów. Do tego świetnie się barwi, przez co w szybki sposób można uzyskać rdzawy efekt z wykorzystaniem odpowiedniej kolorystyki.


Cała praca jest warstwowa ;) przez co można uzyskać ciekawe efekty kolorystyczne. Rainbow color brown i black duo po spryskaniu wodą zatrzymują się w szczelinach i zagłębieniach.


Białym gessem wybielałam tylko najbardziej wypukłe miejsca, przez co kolor bardzo się zróżnicował.


Dodałam troszkę plastikowych kuleczek i fragment starego łańcuszka. Do tego malutkie metalowe serwetki, które umieściłam blisko całej kompozycji.


Miłego dnia,
Kasia Salmanowicz


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com







Komentarze

Popularne posty