#love & #fun

Witajcie poświątecznie,
Czas powrócić do projektów, które przez cały rok mogą cieszyć oko.


Tym razem przygotowałam dekoracyjną zawieszkę z artistikowymi dodatkami i napisami z hdf-u, które świetnie sprawdzają się w mixed mediach. 



Pionową bazę na początku wygessowałam, a później zaczęłam klejenie z gel medium. Wykorzystałam tło murek, mini rameczkę, napisy i małą tabliczkę. Do tego kwiatki, które ułożyłam dookoła w formie wianka.



Pomiędzy kwiatkami znalazły się też kawałki tkaniny i sizalu, przez co całość jest bardziej wypełniona. 


Całość pokolorowałam Rainbow color Yellow Amber i Brown, do tego białe gesso do wybielenia i nowe tusze Splash w pięknych brokatowych odcieniach złota i szarości. 


Pozdrawiam Was serdecznie i życzę CUUUDOWNEGO NOWEGO ROKU,
Kasia Salmanowicz


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com







Komentarze

Popularne posty