Księżyc i gwiazdy / The moon and the stars

Witajcie Kochani!

Na ozdobienie bazy witraża miałam kilka  pomysłów, odkąd tylko ją zobaczyłam. Dzisiaj przedstawiam pierwszy z nich, a mianowicie witraż na średniej bazie z zawiasami. 
Niestety zdjęcia nie oddają w pełni uroku tego maleństwa, ale mam nadzieję, że i tak przypadnie Wam do gustu.  Wnętrze witraża ozdobiłam papierem ryżowym i papierem do scrapbookingu oraz pozłociłam folią w płatkach. 
Na zewnętrznej stronie ułożyłam kompozycję z hdfków, odlewów z żywicy i elementów metalowych. Użyłam też paru mediów jak pasta do spękań, mgiełki, woski,czy klej do decoupage.                  

Hey there!

I had a few ideas for decorating the stained glass window base since I saw it. Today I present the first idea, namely a medium window base with hinges. Unfortunately, the photos do not fully reflect the charm of this baby, but I hope you will like it anyway. I decorated the interior of the project with rice and scrapbooking paper, and gilded it with foil in petals. On the outside, I created a composition using  HDFs, resin casts and metal elements. I also used a few mediums such as cracking paste, mists, waxes and decoupage glue.









kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty