Uśmiech / Smile

Cześć,

dzisiaj przychodzę do Was z pracą w stylu vintage (retro) o przewrotnym tytule „Smile”, bo tej dziewczynce wcale do śmiechu nie jest. Czasem bardzo ciężko się uśmiechnąć, gdy otacza nas masa problemów, którą na mojej pracy ukazałam jako stos książek.

Jedyna opcja wtedy to pomyśleć o pozytywach, o chwilach szczęścia, które mamy blisko siebie, na sznurku, jak ta dziewczynka motyle. 
Tło w tej pracy powstało przez naklejenie na bazę – domek – kartek z książki. Dodałam wzór przez szablon, pomalowałam farbami w proszku i dołożyłam złocenia. W środek pomalowanej ramki wkleiłam folię transparentną, w której również wykorzystałam możliwość złocenia. Na koniec dodałam białe i czarne chlapnięcia.

Hello,

today I’d like to present you a project in vintage (retro) style with a sarcastic title ‘Smile’, because that little girl doesn’t want to smile at all. Sometimes it is really difficult for us to smile, when we have a lot of things to do – like this pile of books.

The only thing we can do then is to think about happy moments, which are really close to us – like those butterflies on a rope. 
I made the background using old book pages glued on the house-base. I added some hexagonal stencil, I painted with powder paints and I added some gilding. I put the gilded transparent foil into pained frame. Finally, I added some white and black splashes.








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty