Małe ozdoby / Little decors

Cześć,

Zgodnie z obietnicą pokazuję drugi zimowy projekt zawierający HDFy z kolekcji „Magical time”. Tym razem przygotowałam małe ozdoby. Zawsze sprzątam po projekcie, ale nie raz zapodzieje mi się jakiś element i odkładam go do pudełka z resztkami. Przed świętami sprzątałam w tym pudełku i znalazłam kilka HDFek.

Dobrałam także odlewy z żywicy i powstał mi pomysł na projekt z resztek. Bazy pomalowałam farbami akrylowymi i nałożyłam wzory przez maskę. Wzory te wydobyłam przy pomocy wosków. Odlewy oraz mniejsze HDFki także pomalowałam farbami akrylowymi a detale wydobyłam przy pomocy wosków.

 

Hi,

As promised, I am showing the second winter project containing HDFs from the "Magical time" collection. This time I prepared small decorations. I always clean up after creating, but I have many leftovers that I forgot to hide, and I have a leftovers box for them. Before Christmas I cleaned up this box and found some HDFs.

I also selected resin castings from box and got an idea for a project out of leftovers. I painted the bases with acrylic paints and applied patterns through the stencil. To create dimensional effect I used waxes. I also painted the castings and smaller HDFs with acrylic paints and brought out the details with waxes.

 







Kreatywnego dnia / Have a creative day

Asia



kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty