Dekoracyjne drzwi / Decorative doors

Witajcie, 

Najnowsza kolekcja Artistiko "In Bloom" znalazła się w moich rękach. Od początku wiedziałam, że baza drzwi, to coś co muszę zrobić. Bazę, nakładkę oraz dekory pomalowałam konkretnie na biało. Chciałam żeby na pracy znalazła się biel oraz brąz i zieleń, kolor HDF pozwolił mi na użycie dekorów w ich naturalnej formie. Miałam w planie użyć akwareli, dlatego biel była dla mnie kluczowa w tym projekcie. Do stworzenia kompozycji użyłam kwiatów, liści oraz trawy z HDF, nie zabrakło także sizalu, gazy i kokardki z rafii. Jako dodatkowe elementy na mojej pracy znalazły się małe metalowe kwiatki, kulki 3D i oczywiście kwiaty papierowe. Na bazie zrobiłam wzór z maski Artistiko, te ornamenty sprawdzają się zawsze. Akwarelami nadałam kolor całości. Podoba mi się ten efekt. Bardzo delikatnie wybieliłam niektóre elementy. Mocno rozwodniona białą farbą dodałam sporo chlapnięć, te konkretnie kolorowe chlapnięcia wykonałam akwarelą. Lekko podkreśliłam ranty czarną farbą. 

Welcome,

Artistiko's latest collection "In Bloom" is in my hands. I knew from the beginning that the base of the door was something I had to do. I painted the base, overlay and some decors specially white. I wanted the work to include white, brown and green, the HDF color would allow the use of decors in their natural formI planned to use watercolors so white was the key to this project. I used HDF flowers, leaves and grass to create the composition, there were also sisal, gauze and raffia bow. Additional elements of my work are small metal flowers, 3D spheres and, of course, paper flowers. I made a pattern from the Artistiko mask on the base, these ornaments always work well. I gave the entire color with watercolors, . I like this effect. I whitened some elements very delicately. Heavily diluted with white paint, I added a lot of stains, I made these specific color spots with watercolors. I delicately emphasize the wounds with black paint.







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty