Layout z przesłaniem / Layout with a message

Hej, 

Dawno już planowałam zrobić jakiś layout, ale ciągle nie mogłam się za to zabrać. Zdecydowałam się na projekt ze zdjęciem kobiety, którą wyobraziłam sobie jako rozmarzoną artystkę. 
Wykorzystałam połówkę zegara, która łączy dwie części kompozycji, która kryje w sobie małe elementy hdf. Wśród nich znajdują się klucz, gałązki oraz płotek.

Hi, 

I was planning to create a layout for a long time, but I couldn't start it. I decided on a project with a photo of a woman who I imagined was a dreamy artist.
I used the half of the clock, which combines two parts of the composition, which contains small hdf elements. Among them are the key, twigs and the fence.






kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty