Wianek z kwiatami / Wreath with flowers

Hej, witajcie :)

Jesteście gotowi na nowości Artistiko? Powitajcie kolekcję "In Bloom". Ja już mam dla Was pierwszą pracę. Artistiko wie, że kocham wianki i...chyba trochę o mnie pomyślało :). Dlatego dziś wianek, jeszcze zimno, jeszcze śnieg , więc nie wiosenny, ale pełen nowych hdf-ów, trochę odlewów i kwiatowa maska Artistiko. Zostawiam Was z rozmyślaniami, co z nowości skradło szczególnie Wasze serca i niecierpliwie wyczekuję prac pozostałych dziewczyn z naszego DT.


Hey hello :)

Are you ready for the news from Artistiko? Please welcome the "In Bloom" collection. I already have my first project for You. Artistiko knows that I love wreaths and ... I think she thought a bit about me :). Therefore, today a wreath, still cold, still snow, so not spring, but full of new HDFs, some casts and a floral Artistiko mask. I leave you to ponder, which stole Your hearts especially from the news, and I am impatiently waiting for the works of other girls from our DT.






Komentarze

Popularne posty