Kanwa ze zdjęciem / Canva with photo

Cześć,

Mój najnowszy projekt to zarazem ozdoba i pamiątka minionych Świąt Bożego Narodzenia.

Jako bazy użyłam płaskiego podobrazia, na którym ułożyłam kompozycję, składającą się głównie z HDF-ków z kolekcji Winter Wonders. Wszystkie elementypokryłam białym gesso, a następnie pokolorowałam za pomocą mgiełek i farb. Do bombki wkleiłam zdjęcie rodzinne oraz dokleiłam kokardę z koronki.

Bardzo lubię takie mixedmediowe ramki na zdjęcia. A Wy?

Hi,

My latest project
is both an ornament and a memento of past Christmas.

I used canvaon which I made a compositionwith HDF elements mainly from the newest Artistiko collection Winter Wonders. I covered the composition with gesso.Then I colored the project with mists and paints and glued a photo of family and a lace bow. 

I really like such mixed media photo frames. And you?







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty