Dekoracyjna bombka / Decorative bauble

Cześć! Święta coraz bliżej... 

Udekorowałam największą bombkę z kolekcji "Christmas Mood" w klasycznych kolorach świąt Bożego Narodzenia. Bazę i mniejsze elementy z hdf pokryłam gesso i farbami akwarelowymi. Odbiłam wzór z maski Cotton, dodałam koronki, papierowe grafiki, kwiaty i drobne świąteczne elementy. Brokatem, białymi kuleczkami i chlapaniami wprowadziłam nieco śnieżnego klimatu, a dwa kolory wstążek dopełniły całości.

Hi! Christmas is getting closer... 

I decorated the biggest bauble from the "Christmas Mood" collection in classic Christmas colors. I covered the base and smaller elements of hdf with gesso and watercolor paints. I copied the pattern from the Cotton mask, added lace, paper graphics, flowers and small Christmas elements. Glitter, white balls and splashes introduced a bit of a snowy atmosphere, and two colors of ribbons completed the whole.










kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty