Świąteczna cukierenka / Christmas candy + YouTube TUTORIAL

Cześć,

Już niedługo Święta Bożego Narodzenia. Co roku piekę na nie kilka ciast i ciasteczek. Tym razem za sprawą przepiśnika w formie "świątecznej cukierenki" z łatwością znajdę ulubione przepisy. Jako bazy użyłam średniego rozmiaru hdf-ki kamieniczki, pomalowałam ją, odbiłam wzór z szablonu "Gwiezdny pył". Ozdobiłam ją gwiazdkami i kwiatami. Z tyłu dołożyłam nietypowy zeszyt na przepisy, także w kształcie kamieniczki.


Hello,

It's Christmas soon. Every year I bake a few cakes and cookies for them. This time, thanks to the book in the form of "Christmas candy", I can easily find my favorite recipes. As a base, I used a medium-sized HDF tenement house, painted it, reflected the pattern from the "Stardust" template. I decorated it with stars and flowers. At the back, I added an unusual recipe book, also in the shape of a tenement house.












kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty