Świąteczne drzewo / Christmas tree

Hej,

Dziś świątecznie, na małej bazie drzewka, którą skomponowałam z kolekcją zimową. Całość bardzo stonowana kolorystycznie, naturalna, w kolorach ziemi. Wszystkie elementy pomalowałam farbami akrylowymi i przetarłam białym matowym woskiem. Dekoracyjną ramkę pocięłam na 3 części i zrobiłam z niej coś na kształt girlandy. 

Hi,

It's a bit Xmas project, made on a small tree base which I assemblied with the Christmas Mood collection.The entire make is very soft in color, natural, kept in earth tones.I painted all the elements with acrylic paints and rubbed with white matte wax. I cut the decorative frame into 3 parts and made it into some kind of garland.






kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty